Subject: Korteriühistu Andrekse 104 soovib tuleohutusalast ülevaatust elamu trepikodades
From: "Anu Hanniste" <[email-masked]>
To: Piret Veskimäe <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 15:11:48 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Kirjutan  Teile Andrekse tee 104 KÜ (Pirita linnaosa reg. nr. 80329866)
juhatuse ettepanekul ja soovil.

Palve tellida tuleohutusalane ülevaatus korterelamu trepikodades

Lugupeetud Päästeameti esindajad

Korteriühistu Andrekse 104 soovib tellida teiepoolset tuleohutusalast
ülevaatust elamu trepikodades, et hinnata, kas evakuatsiooniteed on vabad
vastavad kehtivatele tuleohutusnõuetele ja hinnang trepikojas
hoiustatavate esemete kohta. Tänseni on korteriomanikud hoiustanud oma
jalgrattad ja muud iksliku vara maja trepikodades.

Kuna korteriühistul puudub eraldi jalgrattamaja, kus oleks võimalik
jalgrattaid hoistada, siis oleme need kokkuleppeliselt hoistanud
trepikodades ühes kindlas kohas, mis ei takistaks elanike liiklemist
trepikojas ja vahekäigud oleksid vabad ka evakuatsiooni korral.

Samas on siiksi korteriomanikke, kes hoiustavad oma jalgrattaid ja muid
isiklikke esemeid trepikoja seinte ääres, väites, et need ei takista
korteriomanike evakuatsiooniteid, jne.

Probleem on selles, et korteriühitu juhatusel puuduvad kindlad alused ja
tugipunktid, mille alusel oleks võimalik väita, kas ja kus mingi asi võib
või siis ei või paikneda.

Seoses sellega soovime, et Päästeameti esinaja ülevaatust trepikodades,
mille tulemusena saaksime pädeva asutuse hinnangu meie trepikodade
vastavuse kohta tuleohutusnõuetele ja edaspidised juhised tuleohutusnõuete
täitmiseks.

Lisaks soovime, et ülevaatus teostatakse võimalusel enne meie
korteriühistu üldkoosolekut ehk siis ajavahemikus ennem 2. juunit, et
saaksime ülevaatuse tulemused (akti) lisada üldkoosoleku kutse ja
päevakorra juurde.

Jääme ootama teiepoolset kinnitust ülevaatuse sobiva kuupäeva osas.

Ette tänades

Parimate soovidega

Anu Hanniste

Kinnisvarahaldur tase 5

Kvatro Kinnisvarahalduse OÜ

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Telefon: +372 581 63 623

Kadaka tee 4, Tallinn

 <http://www.kvatro.ee/> www.kvatro.ee